TÄVLING!

TÄVLING PÅ G!

Vill du vara med i en tävling?
Det går ut på att alla som vill vara med skriver en kommentar.
Ikväll utser jag 4 stycken som går vidare.
Sen får ni rösta på dom 4 om vem som är mest fjortis tills på söndag.
Den som får mest röster blir reklamerad (på bloggen&bdb, om han/hon vill) och får även gratis fokus på bdb.

Men det måste vara minst 8 personer som är med, annars blir det ingen tävling.
FÖR ATT VARA MED I TÄVLINGEN SÅ MÅSTE DU:
* Skriva en kommentar i detta inlägget att du är med, även vilken bild jag ska ta.
(om du har den upplagd på bdb, din blogg eller om du ska skicka en)

LYCKA TILL!
 (kom ihåg att den som kommer tvåa,trea&fyra också blir reklamerad när folket ska rösta)


Kommentarer
Postat av: Frassäh

B4JS3N @ bdb ;P

2010-02-18 @ 15:28:52
Postat av: Nicole

Jag vill vara med !

Bild hittar du snart på bloggen!

Du kommer se vilken bild som är mest fjortis..

2010-02-18 @ 15:29:47
URL: http://nixoles.blogg.se/
Postat av: julia

kolla min bilddagbok, (a)

dyyrast@bdb

kyss' ;*

2010-02-18 @ 15:33:20
URL: http://jjuliaadjurstroom.blogg.se/
Postat av: PPeettteer@bdb

jag vill lungt va med;)

PPeettteer@bdb

2010-02-18 @ 15:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0